Reklamáció és garancia
14 napos pénzvisszafizetési garancia:
- A nem használt terméket, minden alkatrésszel és tartozékkal együtt küld vissza a postacímünkre az EREDETI csomagolásban. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid mellékletet, amelyben leírod a probléma okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. Kérlek az eredeti csomagolást ne ragaszd le ragasztószalaggal, hogy így se sérüljön a csomagolás! A postacímünk: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice, Czech Republic.
- A postacímünkre küldheted az esetleges panaszokat vagy észrevételeket. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre!
Feltételek a 14 napos garancia igénybevételéhez:
- A terméket minden tartozékkal együtt a kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni a postacímünkre,
- A termék nem lehet használva, ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, amilyenben kézbesítve volt,
- Sem a termék, sem a csomagolás nem lehet sérült.
A miután megkaptuk a csomagot a terméket leellenőrizzük, majd kapsz egy e-mailt a garancia érvényességével kapcsolatban. A pénzvisszatérítés/termékcsere 14 munkanapon belül kerül intézésre (általában ez az időszak rövidebb). Termékvisszatérítés esetében az ügyintézés elhúzódhat, ha az adott termék nincs raktáron. Erről természetesen e-mailen vagy telefonon értesítünk.
Reklamáció:
- A reklamált terméket tisztítsd meg.
- A terméket jól csomagold be, hogy szállítás során ne sérüljön még jobban.
- A reklamált terméket küld vissza a postacímünkre. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid reklamációs levelet, amelyben leírod a reklamáció okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. A postacímünk: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice, Czech Republic.. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre.
A reklamáció feltételei:
- A reklamáció 24 hónapig érvényes termékeinkre a kézbesítéstől számítva. A reklamációs idő nem a termék élettartamát jelenti. A termék élettartama függ a használattól.
- A terméket rögtön a hiba/sérülés észrevétele után ajánlott visszaküldeni
- Ha a termék nem a megrendelt áru, esetleg már kézbesítésnél észrevehető hibás vagy sérüléssel rendelkezik, ezt a vevőnek a kézbesítéstől számolt 3 napig tudatnia kell a webáruházzal az info@bestbonus.hu e-mail címen.
- A garancia a gyártó hibájából, rossz anyaghasználatból, rossz gyártási módból eredő sérülésekre szól.
- A garancia nem érvényes, ha a kár helytelen használatból származik. Az intenzív használatra vonatkozó kopás szintén nem érvényes reklamációs ok. Az átalakított, javított termékekre a garancia nem érvényes.
A termék kézbesítése után a megrendelést megvizsgáljuk és a reklamáció elfogadásáról/elutasításáról e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk. A reklamációs idő max. 30 munkanap.