Cookie fájlokat használunk a weboldal működőképességének biztosítására, valamint az Ön hozzájárulásával weboldalunk tartalmának személyre szabására.

Az „Értem” gombra kattintva Ön hozzájárul a cookie-k használatához, valamint a weboldal viselkedésére vonatkozó adatok továbbításához közösségi oldalakon célzott reklámok és más weboldalakon lévő hirdetési hálózatok megjelenítéséhez.

Több információ
Értem Részletes beállítások Elfogadni a a kiválasztott cookie-kat

Reklamáció és garancia

14 napos pénzvisszafizetési garancia:

  1. A nem használt terméket, minden alkatrésszel és tartozékkal együtt küld vissza a postacímünkre az EREDETI csomagolásban. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid mellékletet, amelyben leírod a probléma okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. Kérlek az eredeti csomagolást ne ragaszd le ragasztószalaggal, hogy így se sérüljön a csomagolás! A postacímünk: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice, Czech Republic.
  2. A postacímünkre küldheted az esetleges panaszokat vagy észrevételeket. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre! 

Feltételek a 14 napos garancia igénybevételéhez:

  1. A terméket minden tartozékkal együtt a kézbesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni a postacímünkre,
  2. A termék nem lehet használva, ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, amilyenben kézbesítve volt,
  3. Sem a termék, sem a csomagolás nem lehet sérült.

A miután megkaptuk a csomagot a terméket leellenőrizzük, majd kapsz egy e-mailt a garancia érvényességével kapcsolatban. A pénzvisszatérítés/termékcsere 14 munkanapon belül kerül intézésre (általában ez az időszak rövidebb). Termékvisszatérítés esetében az ügyintézés elhúzódhat, ha az adott termék nincs raktáron. Erről természetesen e-mailen vagy telefonon értesítünk. 

Reklamáció:

  1. A reklamált terméket tisztítsd meg.
  2. A terméket jól csomagold be, hogy szállítás során ne sérüljön még jobban.
  3. A reklamált terméket küld vissza a postacímünkre. A csomaghoz kérlek csatolj egy rövid reklamációs levelet, amelyben leírod a reklamáció okát, valamint feltünteted a megrendelés számát és egy számlaszámot. A postacímünk: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice, Czech Republic.. Az utánvétes csomagok nem kerülnek átvételre. 

A reklamáció feltételei:

  1. A reklamáció 24 hónapig érvényes termékeinkre a kézbesítéstől számítva. A reklamációs idő nem a termék élettartamát jelenti. A termék élettartama függ a használattól.
  2. A terméket rögtön a hiba/sérülés észrevétele után ajánlott visszaküldeni
  3. Ha a termék nem a megrendelt áru, esetleg már kézbesítésnél észrevehető hibás vagy sérüléssel rendelkezik, ezt a vevőnek a kézbesítéstől számolt 3 napig tudatnia kell a webáruházzal az info@bestbonus.hu e-mail címen.
  4. A garancia a gyártó hibájából, rossz anyaghasználatból, rossz gyártási módból eredő sérülésekre szól.
  5. A garancia nem érvényes, ha a kár helytelen használatból származik. Az intenzív használatra vonatkozó kopás szintén nem érvényes reklamációs ok. Az átalakított, javított termékekre a garancia nem érvényes.

A termék kézbesítése után a megrendelést megvizsgáljuk és a reklamáció elfogadásáról/elutasításáról e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk. A reklamációs idő max. 30 munkanap.